Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží:

Jak vrátit zboží koupené v e- shopu ?

- Vraťte výrobek do původního stavu, abychom vám mohli vrátit úplnou kupní cenu. Spolu s výrobkem nezapomeňte přiložit při vrácení :

krabici, ve které Vám byly šperk/šperky poslány, certifikát, kupón, krabičku na prsten, kapsy a doklady.                     

- Zboží pečlivě zabalte do krabice, ve které jsme Vám šperk poslali.
- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy ( vzor formuláře  ) spolu s dokladem o koupi.
- Zboží pošlete DOPORUČENĚ nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):

 

PUREVIANCE s.r.o POSTE RESTANTE

Thurzova 1463/3

040 02 Košice

Slovensko

 

Ať bude balíček uložen na poště, my si ho tam vyzvedneme. Také vás poprosím abyste nám zaslali podací číslo balíku na tel. číslo: +420 777 336 239 nebo na email: zlatokralovske@gmail.com . V případě nezaslání podacího čísla, Vám neumíme garantovat převzetí šperku.

Po zkontrolování Vámi zaslané zásilky, Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.

 


 

Reklamace:

 

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

- Reklamaci poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky .

- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností za jakých bylo zjištěno poškození.

 

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE důsledku výrobní vady:

V případě uplatnění reklamace kvůli výrobním chybám šperku, vyfoťte dané vady šperku a do emailu uveďte číslo objednávky nebo faktury a pošlete nám je na email: zlatokralovske@gmail.com , po obdržení emailu Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.

 

( vzor formuláře)